Super Zabaweczki

Reklamacje

 

 

  • Firma Pegaz odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących  przepisów prawa. 

  • Reklamacje z  tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres sklep@superzabaweczki.pl lub w formie pisemnej na adres Pegaz - reklamacje Stefana żeromskiego 21C , 97-425 Zelów.  

  • Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Pegaz niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta  wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.     

  • Firma Pegaz rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od  daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Pegaz nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania  za uzasadnione. 

DO REKLAMACJI KONIECZNIE DOŁĄCZ PISMO Z OPISEM USTERKI ORAZ NIEZBĘDNYMI DANYMI

Można skorzystać z pisma reklamacyjnego poniżej

Reklamacja powinna zawierać co najmniej:  

 - imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail Nabywcy,  

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,  

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, 

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem, Kupujący zobowiązany jest

do jej sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia:

a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

b) niekompletności przesyłki,

c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia

do sporządzenia protokołu z oględzin przeprowadzonych w obecności

kuriera (stanowiącego podstawę reklamacji) i niezwłocznego powiadomienia

Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia przez

Kupującego, że doręczony towar ma wady, Kupujący zobowiązany jest do

niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie nie dłuższym

niż 14 dni od daty skutecznego jej złożenia.

 

do góry
Szablony Shoper Modern™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl