Reklamacje
-
Firma Pegaz odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
-
Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres sklep@superzabaweczki.pl lub w formie pisemnej na adres Pegaz - reklamacje Stefana żeromskiego 21C , 97-425 Zelów.
-
Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Pegaz niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
-
Firma Pegaz rozpatruje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Pegaz nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.
DO REKLAMACJI KONIECZNIE DOŁĄCZ PISMO Z OPISEM USTERKI ORAZ NIEZBĘDNYMI DANYMI
Można skorzystać z pisma reklamacyjnego poniżej
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail Nabywcy,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
Przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem, Kupujący zobowiązany jest
do jej sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia:
a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
b) niekompletności przesyłki,
c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia
– do sporządzenia protokołu z oględzin przeprowadzonych w obecności
kuriera (stanowiącego podstawę reklamacji) i niezwłocznego powiadomienia
Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia przez
Kupującego, że doręczony towar ma wady, Kupujący zobowiązany jest do
niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie nie dłuższym
niż 14 dni od daty skutecznego jej złożenia.