Super Zabaweczki

Formy Dostawy i Czas Wysyłki

  

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin  po otrzymaniu wpłaty, lub złożenia zamówienia z przesyłką płatną przy

 Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego- w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, lub otrzymania potwierdzenia o pozytywnym wyniku transakcji płatniczej - w przypadku płatności elektronicznych lub kartą płatniczą.

 

Przesyłki wysyłamy:

- Kurierem POCZTEX 

- Do Punktów POCZEX (Automaty Paczkowe, Placówki Poczty Polskiej, Sklepy Żabka)

- Do Punktów ORLEN PACZKA (Automaty Paczkowe, Stacje Orlen, Placówki Partnerskie)

- Do Paczkomatów inpost przy wpłacie na konto 

- Kurierem Inpost -Przy płatności przy wpłacie na konto 

                          - Przy Płatności za pobraniem 

W przypadku wyboru jako sposób płatności PayPal doliczana jest opłata w wysokości 2 zł

Ceny dostaw uzależnione są od wybranej formy dostawy oraz wagi zamówienia, wyszczególnione są w każdej ofercie produktu.

W przypadku powrotu wysłanej przesyłki z powodu niezależnego od sprzedawcy (Nie odebranie przesyłki w terminie, odmowa przyjęcia), zostanie naliczona zryczałtowana opłata za powrót paczki , odpowiednia dla danej formy dostawy zgodna z cennikiem dostaw zawartym na sklepie.

 

Przewidywany czas doręczenia Paczki wynosi:

-24h od nadania w przypadku kuriera Inpost i paczkomatów Inpost,

-1-2 dni robocze do punktów ORLEN PACZKA

-1-2 dni robocze w Przypadku Kuriera POCZTEX i Punktów odbioru POCZTEX

 

 W jednej przesyłce Możemy wysłać maksymalnie: 

                              -do 3  produktów - Przy wyborze Paczkomat Inpost 24/7, Punktów ORLEN PACZKA*

                              -do 10 produktów - Przy wyborze Przesyłki Kurierskiej*

 *Finalna Ilość Produktów w jednej paczce uzależniona jest od gabarytów i wagi Przesyłki W przypadku produktów ciężkich takich jak Baseny Stelażowe, Domki dla Lalek w jednej przesyłce  może znaleźć się jeden produkt.

 

Całkowity koszt wysyłki jest zawsze widoczny podczas Składania Zamówienia.                                             

   Jeśli podczas składania zamówienia został podany adres e-mail otrzymasz wiadomość od przewoźnika z numerem listu przewozowego, a także będziesz Powiadamiany o zmianach statusu przesyłki. W przypadku Przesyłki Kurierskiej Takie Powiadomienie zostanie wysłane również na podany numer telefonu w postaci wiadomości SMS.

   Losy Przesyłki można śledzić pod adresem : https://inpost.pl/sledzenie-przesylek Jak również w aplikacji Mobilnej.

do góry
Szablony Shoper Modern™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl